[Csaladtortenet 2] Hiba

admin levlista at theka.hu
2011. Nov. 29., K, 14:33:47 CET

Kedves Gábor s Listatagok !
Múlt szombaton új szerver lett beállítva, s kisebb hiba történt az arhiváló reszben, mit nem vettünk
észre.
Kijavítottuk, de a hiba "hozadéka", hogy a ~16-24 h közti leveleket nem tartalmazza az arhívum.
Köszönjük a figyelmeztetést, s elnézést a hibáért.

Üdvözlettel
"Csaladtortenet 2" levelezőlista Adminisztráció

P.S. Ha valaki úgy érzi, a hiányzó leveleknek vagy valamelyikének az arhívumban kell lennie, küldje
el újra