AW: [Csaladtortenet 2] Viszoka? (Trencsén vm.)

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2011. Nov. 30., Sze, 21:48:46 CET

Kedves György!
Az előbb túl gyorsan írtam.
itt van az információ:
http://hu.wikipedia.org/wiki/Hegyeshely
Hegyeshely (1899-ig Viszoka, szlovákul Vysoká nad Kysucou) község Szlovákiában, a Zsolnai kerületben, a Csacai járásban. 2001-ben 3005 lakosából 2922 szlovák volt.

De nagyon előkelő helyen ugrik a MACSE honlapja elő!!! Csak a "viszoka trencsén" szavakat kell beütnöd.

Üdv.
István

If something is worth doing, it is worth doing it well.

Strive for excellence, not for perfection.
But be aware of the supporters of mediocrity.
They will attack you because they are afraid of excellence in any form.

Ha valamit érdemes csinálni, érdemes azt jól csinálni.

- * -  A IV. Családkutatói Találkozó elöadásainak elérhetösége: www.rakovszky.net - * -

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -