[Csaladtortenet 2] My Haritage program ? generáció

keresztesi jános keszi50 at citromail.hu
2011. Okt. 2., V, 19:55:55 CEST

-- Eredeti üzenet --
Feladó: Szabó Előd <szaeltan at gmail.com>
Címzett: jános keresztesi <keszi50 at citromail.hu>
Elküldve: 2011. október 2. 19:5
Tárgy : Re: [Csaladtortenet 2] My Haritage program ? generáció

Kedves János!

Jól csinálod, választhatsz, hogy 3, 5 vagy 7 generációt mutasson egyszerre
(fent a generációk csúszkánál) - alap nézetben, itt csak a személy közvetlen
környezetét mutatja.

Teljes diagramot tudsz készíttetni vele az adott személyre állva jobb
klikkel: Diagramok
felmenői, leszármazotti stb. itt is sok beéállítás van, mit írjon ki, mit
ne, mekkora legyen, milyen színű...

üdv: Előd

Köszönöm mindenkinek  a segítséget, most már rendben van.
üdv
Jánod

Tisztelt Tagok!
Letöltöttem a családfa rajzoló program ingyenes változatát. Fel is
vihetek korlátlan számú személyt, de mikor készítem a családfa rajzot
csak 3 generációt rajzol ki. Mit nem csinálok jól?
üdv
János