[Csaladtortenet 2] - új magyar megye: Szöke

Tóthné Edit lefkovic at gmail.com
2011. Okt. 3., H, 12:49:46 CEST

Kedves Bea!

Jó neked, hogy minden helységet megtalálsz!

Én például Zala megye egyetlen településére sem akadok rá. Nem találom
továbbá Vácot. Nem lelem Zsákát, Furtát, Vekerdet, Komádit - Bihar megyében.

Ami fönt van, az meg rendszertelen: halotti 1895-1916 között, majd 1942-től.
Születési 1915-től. Hol van a kihagyott 20 év?

Kevesebb bosszúságot okozna, ha fölfedezhetnék benne valami rendszert.
Lassabban, de pontosabban - sokkal célravezetőbb lenne.

Üdvözlettel

Tóth Sándor

2011/8/27 Nagy Beatrix kisbea at vipmail.hu