[Csaladtortenet 2] NS = ?

Papcsik Béla papcsik.bela at upcmail.hu
2011. Okt. 3., H, 21:38:36 CEST

Kedves Mind!

És hogy van ez régi sírköveknél? A balatonudvari szív alakú _sírköveken_
olvasható rövidítések:

?ANNO 1827 jan 18Itt NYUGSZIK AZ URBAN _N. SÖRÖS JOSEFA_ ÉLT 45 ESZTEND

?ANNO 1834 IT NYUGSZIK AZ URBAN BOLDOGULT: IFJU _NS. KERKAPOLY
JOZSEF_ÉLT 32 ESZ

?ANNO 1820ITT NYUGSZIK AZ URBAN _NN. KERKAPOLY JAN OS_ ÉLT 64 ESZ

?ANNO 1819ITT NYUGSZIK AZ URBANN BOLDOGULT _N. SÖRÖS FERENTZ_ ÉLT 58 ESZT.

?ANNO 1885 ITT NYUGSZIK AZ URBAN BOLDOGUL KIMULT ASZSZONY**_NS__. HÖBE
JANOS_ FELESEGE _NS. SOROS JULIANNA_ ÉLT XXV ESZ.
1854 ITT NYUGSZIK AZ URBAN BOLDOGUL KIMULT KALI JULIANA ELT 23 EVEKET

?1804 IT. NYU. _N. TJ._

Akkor NN. = Nemes Nemzetes? NN. Kerkapoly Janos?
Asszonyoknál is írják?
  N. Sörös Jozefa? NS. Soros Julianna ?

köszönettel a segítségért
Papcsik Béla