[Csaladtortenet 2] Honlapépítés

Dr. Hatvany Béla Csaba csaba at hatvany.de
2011. Okt. 5., Sze, 17:17:12 CEST

Kedves János,

szeptember 22. írt leveledre ugyanaznap válaszoltam. Megírtam, hogy elutazom és miután visszajövök, válaszolok. Terveim szerint október 8. vagy 9. kerültél volna sorra.

Kérdésedre (Olyan nehéz megoldani?) válaszom a következő: nem, de mindennek megvan a rendje. Ezért szíves türelmedet kérem, mert más projekten is dolgozom.
Érdeklődni mindig szabad, panaszkodni nem ildomos. Mihelyt az adatod felkerült az adatbázisba, értesíteni foglak.

Üdv,
Csaba