[Csaladtortenet 2] - új magyar megye: Szöke

Roland Ákos Jakab gunslingernew at yahoo.co.uk
2011. Okt. 5., Sze, 20:55:05 CEST

Apropó törvény, jelentkezzünk be minél többen a képviselőnkhöz a törvényváltoztatással kapcsolatos javaslattal! Rajtunk is múlhat, hogy kutathatunk-e jövőre.
Már csak azért is célszerű a bejelentkezés, mert elég lassan zajlik a dolog. Én is már vagy három-négy hete várok a bebocsátásra, e-mail váltások beosztottakkal, stb. Remélem jövő héten sorra kerülök, mert havonta 1x van fogadóórája az illetőnek. Még a végén kénytelen leszek írásban eljuttatni  a cuccost, nem személyesen, ha nagyon elhúzódik... :-(

Üdv: Ákos