[Csaladtortenet 2] mormonok

Bodocs E bodocs.e at gmail.com
2011. Okt. 7., P, 17:00:21 CEST

Egyetértek, szerintem is bővült,
és valóban sok az elírás, de ez nem az adatfelvivő hibája, hisz sokszor,
bizony csak találgatni lehet, milyen betű is lehet, amit éppen látunk az
anyakönyvben.
Én örülök, hogy már ennyi adatot feldolgoztak és ingyen hozzáférhetünk.

Kérdés: Breznobányán nem kutat valaki véletlenül? a Lojko és a Banko név
érdekel 1831-től visszafelé

Szép hétvégét!

Zsóka