[Csaladtortenet 2] MyHeritage ThreeBuilder

Ágnes Vezér vezera at gmail.com
2011. Okt. 10., H, 20:24:02 CEST

Kedves Ágnes,
A my Heritage honlapja felajánl egy fizetős lehetőséget erre, hogy meg lehet
rendelni stb. Egyik társunk talált már egy nyomdát, akik ilyen nagy anyag
kinyomtatására specializálódtak. Biztos, hogy hamarosan felbukkan és
segíteni fog.
Én is próbálkoztam A/3 as formában, de nem jutottam elöbbre. Amugy a
képernyős megoldás környezetvédőbb, mert ki lehet tetszőlegesen nagyítani a
pdf formátumot.
Sikeres próbálkozást kívánok, minnél kisebb költséggel.
Ági