[Csaladtortenet 2] anyakönyv-fotozás

Leiter Éva vadoceva at vipmail.hu
2011. Okt. 16., V, 14:02:35 CEST

Kedves kutatók!

Nem gondoltam, hogy ekkora vihart kavarok. Csak segíteni szerettem volna.
Nekem 6 anyakönyv másolat DVD-n 7500 Ft-ba került, mivel ketten voltunk.
Azaz a 6 anyakönyv volt 15000 Nagyváradon.Megmondtam, hogy mire van szükségem, melyik felekezet, milyen intervallumban.
Nem nyerészkedett az illető, hiszen munkadíjat nem kért. Ha én megyek oda, akkor is felmerült volna ennyi költségem, vagy még több.
Mivel már az elején többen aggodalmaskodtak, kérem, hogy felejtsétek fel a felajánlásomat.
Kutasson mindenki magának.
--
Üdvözlettel: Leiter Éva