[Csaladtortenet 2] anyakönyv-fotozás

Maria hamory.marcsi.49 at gmail.com
2011. Okt. 16., V, 17:27:50 CEST

Kedves Eva!

Szerintem nem kavart semmifele vihart a leveled.

Szemelyesen en azert erdeklodtem a kb koltsegek felol, hogy tudjam azt, hogy mennyi lehet az az osszeg amire szamithat egy szemely a tamogatassal. Onzetlenul akartam volna segiteni, a fenykepezesekhez hozzajarulni, ha a kozosbe a filmeh bekerulnenek, vagy en kapnek egy peldanyt (pl. CD-t) belole. Nekem senkim nincs akit kutatnom kellene ott ( igy erdektelen lennek benne), de a segitseget felejanlanam egy bizonyos osszeg befizetesevel. Viszont azt tudnom kellene, hogy miert es mennyit fizetek.
Sajnalom, hogy felhaborodtal. Ha valamit meg akarsz szervezni, azt szervezd meg jol atgondolva, es targyald ki az esetleges problemakat, de ne sertodj meg, ha valami nem ugy tortent ahogy Te azt kigondoltad.
Meg mindig fenntartom a tamogatasomat a fentiek alapjan.

Udv. Marcsi2