[Csaladtortenet 2] Budapest IX.kerület-Wachtler Olga / Digest forma

wachtler géza wachtlerprem at freemail.hu
2011. Okt. 17., H, 12:28:30 CEST

Vértesi Tamás jóvoltából Wachtler Olga-Wachtler Lajos nagyapám egyik testvérének- házassági bejegyzését megkaptam. Eszerint Olga 1904.01.19. született. Halotti bejegyzésében (1953.12.31.) is ez a dátum szerepel és IX. kerület születési helyként. Többször átnézem a kérdéses anyakönyvi oldalakat, mire észre vetten,hogy erre az időszakra a mormonoknál a X.kerület anyakönyvei vannak feltöltve! A IX. kerület 1904.év születési anyakönyveit nem találom. Pech.   Más.  6-7 éve vagyok tagja a listának. Átalakítás óta nem digest formában kapom a leveleket. Ez így sok. Beállítani nem tudom, jelszóra,felhasználó névre nem emlékszem. Leíratkozni nem szeretnék. E két dologban kérek segítséget.  Eredményes kutatást kívánok mindekinek!  Wachtler Géza