[Csaladtortenet 2] Levéltárak listája címmel

Gelei Judit gelei.judit at gmail.com
2011. Okt. 18., K, 11:05:29 CEST

---------- Továbbított levél ----------
Feladó: Gelei Judit <gelei.judit at gmail.com>
Dátum: 2011. október 18. 11:04
Tárgy: Re: [MACSE: 1829] hátha
Címzett: macse at googlegroups.com
Másolatot kap: csaladtortenet <Csaladtortenet at levlista.theka.hu>

Kedves Tamás én Listalakók!

Nagyon kérek mindenkit, adjon értelmes címet/tárgyat a küldeményének.

Megértem, hogy valaki nem biztos abban, nem találja-e éppen fel a
spenyolviaszt, de inkább kétszer, mint egyszer sem, meg az újszülöttnek
minden vicc új!

Szóval itt van egy nagyon érdekes és használható lista, amit egy hét múlva
senki sem fog felismerni, még ha gondosan el is tette magának, mert a
"Hátha" nem mond semmit.

Megismétlem más tárgy megjelölésével.

Üdv. Judit

Tisztelt Tagok!

--
Kutatott neveim: Gelei, Magdó, Máthé, Lehotszky, Linder, Harsányi (Debrecen
és környéke), Baumgartner

Segítség családfakutatóknak:http://www.macse.org/society/index.php<http://csaladfakutato.uw.hu/index.php>

<http://www.hatvany-online.net/MyProgs/obituaries/gyj.aspx>

<http://www.hatvany-online.net/MyProgs/obituaries/gyj.aspx>