[Csaladtortenet 2] Kniazdwor - Galícia

Anikó Kőhegyi aniko.kohegyi at gmail.com
2011. Okt. 20., Cs, 22:51:49 CEST

Kedves Imre!
Ez olyan szép családi történet, miért nem küldöd el a MACSE kiadványba is?Jó
példa lehet Mindenki számára a kitartásod, a töretlen és "kudarcokon edzett"
lelkesedésed...
Jó néhányan vagyunk akik régóta ugyanígy falakba ütközünk, de tudjuk, hogy
előbb-utóbb majd hasonló sikereket könyvelhetünk el...,a kutatásba vetett
hitünk és mások sikeres példája ad erőt! Gratulálok!
Üdv. Kőhegyi Anikó