[Csaladtortenet 2] Családtörténetünk-1956 hangjai a Magyar Radióban

dramart dramart at freemail.hu
2011. Okt. 24., H, 20:36:25 CEST

Kedves Családkutató Társaim!

Hét éve kutatom családom eredetét. Sok hetet töltöttem el a MOL
filmarchívumában.
Sok ötletet kaptam itt a listán is, köszönet érte!
Zeneművész vagyok, s a családkutatás mellett a pszichodráma a hobbim,
pszichodrámacsoportokat vezetek.

Ma egy különös Műhelyről kaptam értesítőt, s mivel köze van a genealógiához,
gondoltam közzéteszem a linket, hátha érdekel valakit itt a listán:
http://www.szomato.org/hu/trening/pszichogenealogia-muhely

Szeretettel üdvözlök mindenkit:

Schadl Péter