[Csaladtortenet 2] Török defterek digitalizálva!!!

vvillanyi vvillanyi at t-online.hu
2011. Okt. 25., K, 12:18:19 CEST

Kedves Kutatótársak!

Talán nem mindenki tud róla ( én is csak most találtam meg)

a Magyarországi török defterek I-II. kötete
(melyek többek közt a török hódoltság korából
való adó-és egyéb összeírásokat,számadásokat stb
tartalmazza helységekre bontva, nagyobb
települések esetében az adózók névszerinti felsorolásával)
digitalizálva megtalálható a PTE digitális könytárában.
    *

    <http://kt.lib.pte.hu/konyvtar/kt03122301/index.html>Magyarországi
török kincstári
defterek<http://kt.lib.pte.hu/konyvtar/kt03122301/index.html>
- KlimoTheca :: Könyvtár

Eredményes kutatást kívánok mindenkinek, aki még nem élt vele.

Üdvözlettel: Villányiné Marika