[Csaladtortenet 2] Beregszászi levéltár fondjegyzéke

Szigetiné Ili zekany at gmail.com
2011. Okt. 27., Cs, 18:22:05 CEST

Kedves Listatársak!
Ma voltam Nyíregyházán a levéltárban. Belegnéztem a tárgybani
fondjegyzékbe..
Delehan Mihajlo-Kutassy Ilona: A Kárpátaljai Területi Állami Levéltár
beregszászi osztályának magyar provencienciájú fondjai és leírási
egységei 1919-ig és 1938-1945 között. Megjelent 2009-ben.
400 oldalnál is több ukrán-magyar nyelvű fondjegyzék.
Van a végén három névmutató.
-Városk, falvak
-Különböző intézmények
-Különbözó témakörök
Nem pontosan ezek a címek, sajnos nem írtam fel, de a tartalmuk ez.
Megtalálható benne a a Mukácsi Gk. Püspökség iratai is 1646-1948
között, ezenkívűl különböző iskolák, körjegyzőségek iratai, és
anyakönyveket is láttam. Ha valakit konkrétan érdekel egy-egy város
megpróbálom kikeresni, hogy mi található róla.
Üdv: Ili