[Csaladtortenet 2] Hunyady Lacitól/ Elefántthy könyv

Hunyady László hunyady.laszlo at chello.hu
2011. Okt. 29., Szo, 14:24:41 CEST

Kedves Listatagok,

Mikor lelkesen megvettem az antikváriumban az Elefánthyak c könyvet, nem is

gondoltam arra, hogy ebből gondom lesz, hogy a könyvre jelentkezők közül kinek adjam.

Végül is beszéltem Bocsor Lacival, elküldtem a könyvre jelentkezők listáját, ő ebből kiválasztotta

azt az öt személyt, aki bedolgozott neki indexelési munkával.

Ezt az öt nevet egy kalapba tettük tegnap unokáimmal. A négy éves Anna unokám Csicsely Mariann

nevét húzta ki, mi Ábellel (Anna ikertestvére) hitelesítettük a nyereményhúzást.

Ma Mariannak a MACSE nevében át is adtam a könyvet

"példás magatartása és közösségi munkában való részvétele jutalmául".

Szemmel láthatóan örült a könyvnek.

A leírtak Bocsor Laci nagyszerű munkájának reklámjaként  is szolgál.

üdv

Hunyady Laci