[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

Kenese Éva kenev at freemail.hu
2011. Okt. 29., Szo, 14:45:25 CEST

Kedves Levelezőtársak,ha valakinek adatra van szüksége a Bús féle könyvől, nekem mindkét kötet megvan, szívesen megnézem, ha valaki hozzátartozót keresne benne.Nem tudja valaki véletlenül Erdős Pali e-mail címét?A mormon adatok között kutatva sokszor találkozom azzal a jelenséggel, hogy az anyakönyvi lista csak félig látszik. Ez vajjon azt jelenti, hogy az anyakönyvi lap eleve hiányos vagy fototechnikai hiba vagy, és ez a legvalószínűbb, én bénázok megint. Ezenkívül nálam az automatikus továbbítás néhány napja megmakacsolta magát és csak "enter"-el tudom előhívni a kért anyagot. Ez beállítási hiba lehet ott vagy nálam?Szerintetek egy "kisbirtok" megjelölés a 20. sz. eleji Szeged környéki tanyán lakók esetében hány holdat jelölhet?Elnézést a sok kérdésért, mindenkinek kellemes hétvégét kívánok,Éva