[Csaladtortenet 2] pozsonyi születések 1801-1810

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2011. Okt. 30., V, 18:11:42 CET

Én pedig tisztelettel azt kérem attól, akinek van elegendő ideje mélyebben
belemerülni, ha Hausner, ill. Royko (Rojko, Rajko) névvel találkozna
Pozsonyban, legyen szíves és privátban "sikítson", hogy merre található. Az
1830 előtti bejegyzések érdekelnek első sorban.
Természetesen időm függvényében én is igyekszem megtalálni a kissé
kaotikusnak tűnő rendszerben, nem várom, hogy más kiszolgáljon - csak ha
valakinek feltűnne a név, kérem, jelezze.

Köszönettel:
Krisztián