[Csaladtortenet 2] I. VH hadisír - keresés

Monika Jalsovsky kosecmonika at gmail.com
2011. Okt. 31., H, 13:14:58 CET

Kedves Listatársak,

egy felmenőm 1917-ben, az első világháborúban esett el (72. gyalogezred),
és szeretném kideríteni, mikor-hova temették.
Tudna nekem valaki egy mailcímet küldeni, ahová megírhatom a kérésem? Úgy
tudom a bécsi Kriegsarchiv rendelkezik iratokkal ebből az időszakból, de
csak egy központi mailt találtam a honlapukon, és talán ügyesebben megy az
ügyintézés, ha már egy konkrét személynek írok, akivel esetleg van
valakinek pozitív tapasztalata...

Köszönettel,
Mónika