[Csaladtortenet 2] Üdvözlet újra!

Vivien Tóth t.v.chizy at gmail.com
2011. Okt. 31., H, 23:56:20 CET

	Kedves Társak!

Üdvözlök Mindenkit (újra) a listán!
Idén jól eltüntem; elnézést kérek azoktól, akik idő közben írtak
nekem: a régi címem már nem létezik.
Ezidő alatt sem álltam le a kutatással, és lassan, de biztosan haladok
előre (már nem csak a családfa felvázolásában, hanem szó szerint a
"családtörténeti" kutatásban is.)

	Azoknak, akik eltünésem óta iratkoztak fel a listára:
Tóth Vivien vagyok, 20 éves zöldfülű családkutató, 2 éve vágtam bele a
kutatásba. Bejelentett lakhelyem a Sopron melletti Harka község, de
már 2 hónapja Budapesten élem a kollégisták aranyéletét az Evangélikus
Hittudományi Egyetem lelkész szakos teológushallgatójaként.

	(Egy "rövid" összegzés erejéig) - íme azok a családok, akik után
kutakodom, ill. akiknek a neve szerepel az ősfában:

- Rábaköz:
~ Bogyoszló: Tóth, Kránitz, Luka, Kiss
~ Tamási: Tálos, Gaál, Prémus, Szabó, Németh, Mesterházi, Farkas
~ Szilsárkány: Gulyás, Szabó, Kocsis, Pápay, Telekesi, Markó,
Menyhárt, Puskás, Domonkos, Fodor
- Zala:
~ (Nemes)sándorháza: Darás, Horváth, László, Varró, Király, Nagy, Salamon, Szabó
~ (Nemes)hetés: Buzás, Bödöcs/Bedöcs, Kámán, Szabó, Balogh, Varga,
Térdik, Ács, Szegi, Mikotics, Bernáth, Horváth, Boros, Németh
~ (Nemes)szentandrás: Nagy, Gela
~ környékről: Cziráki, Varga (Pölöske), Kovács, Szúnyog, Egyed
- Borsod:
~ Mezőcsát: Matyi, Tóth
- Hajdú-Bihar:
~ Mikepércs és Sáránd: Kun, Szegedi, Kovács, Fekete, Tóth, Gellért, Horváth
~ Konyár: Katona
~ Hajdúhadház: Dancsi, Tiba
~ Mezőtúr: Nagy
~ környékről: Babotán, Mátyus

Rábaközi és zalai ágak római katolikusok, többiek reformátusok, és
csak a Telekesi család evangélikus - tudtommal.
(Valamint még talán a Babotán görög katolikus.)

Szívesen adom-veszem az információkat a fentebbiekkel kapcsolatban.

Minden jót: T. Vivi