[Csaladtortenet 2] kuka

Wilde Viktor wilde.viktor at t-online.hu
2011. Sze. 1., Cs, 01:41:25 CEST

Kedves Béla,
Számomra értelmezhetetlen megjegyzésedre (mert nincs esemény, sem
kedves, sem kedvetlen, éppen azt hiányoltam) csak annyit, hogy a
listákról való törlést sok napja kértem, ma csak újrakértem, mert
láthatóan nem történt időközben semmi.
Te legalább tudod, miről beszélsz? Mert én nem nagyon értem. Azt sem,
hogy mit köszönsz.
ÜdWV