[Csaladtortenet 2] Hunyadi Mátyás aranymellénye

Angéla Kustvall angela.kust at comhem.se
2011. Sze. 1., Cs, 17:15:23 CEST

Kedves Társaim!

Valószínüleg majd jön a  megjegyzés, hogy az téma nem ide való,
de hátha mégis érdekes.
E napokban magánlevelezés közben említettem, hogy láttam Párizsban
a Hadtörténeti múzeumban (Nyomorékok dómjában) 1995-03-15-én.
Emlékszem, hogy elég hoszú töprengést indított el bennem.
Nem voltam rá felkészülve egyszerre csak elöttem volt.

Manapság több ország kéri vissza értékeit, néha sikerrel is.
Talán MO is visszakapná, ha megköszönnénk az  eddigi megörzést.
Ugyanit láttam László király (vas?) koronáját. Hogy melyik László
arra már nem emlékszem.

Esetleg van valakinek kapcsolata érdekelttel és örül az infónak.

Üdv.
Angéla