[Csaladtortenet 2] Hunyadi Mátyás aranymellénye

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2011. Sze. 1., Cs, 21:00:00 CEST

Kedves András!

De, egyszer vége, s hossza lenne. Mondjuk: "Mindent Vissza!" - Ennyi az
egész :)
Az a baj, hogy nem is kezdjük el visszakérni, hisz nekünk nem kell semmi
sem...

A mai állapotok közepette persze nem gondolom komolyan, hogy területi igény
felmerülhetne mára eléggé elmagyartalanodott területekre, viszont tárgyi
javainkat önmaguktól is visszaadhatnák, akik elvitték.

üdv: Előd

Ezt évekkel ezelőtt én is láttam, sőt le is fényképeztem, sajnos akkor még
nem volt digitális fényképezőgép. Engem is meglepett a váratlan "lelet".
Viszont kedves Angéla: ha egyszer elkezdjük visszakérni az idők során
eltulajdonított javakat, annak aztán se vége, se hossza.
Üdv. Hirschler András