AW: [Csaladtortenet 2] Was Albert idézet

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2011. Sze. 9., P, 20:11:25 CEST

Kedves István!
De még a hivatalos tiltás sem kell ahhoz, elég a körülmények-adta.
Elég, hogy az emberidegenben éljen, ahol nincs alkalma at akkor hallani, amikor arra méltó aölaom lenne, amikor egy más himnuszt hall.
Angliában az angol himnusz hallatán mindig a magyar hiányát éreztem.
Most, Bajorországban pedig a némettel vagyok így. Az angolt pedig örömmel hallgatom.

Üdv.
István

If something is worth doing, it is worth doing it well.

Strive for excellence, not for perfection.
But be aware of the supporters of mediocrity.
They will attack you because they are afraid of excellence in any form.

Ha valamit érdemes csinálni, érdemes azt jól csinálni.

- * -  A IV. Családkutatói Találkozó elöadásainak elérhetösége: www.rakovszky.net - * -

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -