[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / Szlavko

Hunyady László hunyady.laszlo at chello.hu
2011. Sze. 9., P, 22:23:07 CEST

Kedves Klára,
Probáltam Neked megtalálni ezt a helyet Szerbiában, Ukrajnában, Oroszországban cirill betükkel, sikertelenül.
Én ugy keresnék rá, hogy az alábbi linken látod az ezreddel kapcsolatos relikviákat
és egy ezredkönyvet. Kikérném a könyvet és megnézném, hol volt az ezred 1915 februárjában
http://bakamuzeum.hupont.hu/4/bemutatkozunk
Igy legalább szükiteni lehetne a helyet, hogy keleten vagy délen esett el.
Sajnos a megküldött teljes oldal képe olyan rossz minöségü, hogy az e körüli dátummal elhunytak
adatai és a hösi haláluk helye olvashatatlan. Talán ez is segithetne a helységed megtalálásában
Itt van mégegy talán hasznos link http://capul.hupont.hu/1/igy-kezdodott
üdv.
Hunyady Laci