[Csaladtortenet 2] Régi utca-nevek (1872)

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2011. Sze. 9., P, 23:37:28 CEST

Kedves Listatársak!

Talán tud valamelyiktek segíteni:
Marczibányi Antal végrendeletét most tettem fel a honlapra.
http://www.rakovszky.eu/default.shtml?id=LiL3MarczAntVegr
Persze szokásom szerint "lábjegyzetekkel" ellátva.

1872 Jan 27-éről van keltezve és több házat is megnevez:
"Pest: Három Korona utca"
"pesti országúti Vad Emberhez czímzett 46. sz. alatti egyemeletes házamat"
"budai kristína-városi kerti  házamat a hozzá tartozó kerttel együtt"
"pozsonyi Nagy-Vadőr utcza 229.számú lakházamat"

Mi érdekelne: az akkori neveket mik váltották fel?
Gondolom az utóbbi 140 évben volt majd mindegyiknek több neve is.

Ha véletlenül lenne valakinek képe ezekről, érdekes kiegészítés lenne.

Üdv.
István

- * -  A IV. Családkutatói Találkozó elöadásainak elérhetösége: www.rakovszky.net - * -

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -