[Csaladtortenet 2] mormon adatbázis - kérdés

Ibolya Vogronics vogronics.ibolya at gmail.com
2011. Sze. 10., Szo, 07:46:35 CEST

Kedves Éva!

Nekem sajnos lementeni sem sikerült, azt írja a kép helyére, hogy jelenleg
nem elérhető a rekordhoz tartozó kép. :( Pedig nagyon szeretném látni az
alábbi adathoz tartozó képet. Esetleg, ha valakinek sikerülne ezt a képet
letölteni, és elküldené nekem, nagyon hálás lennék, mert ez az adat
segíthetne továbblépnem arról a holtpontról, ahol már évek óta toporgok.

https://familysearch.org/pal:/MM9.1.2/11C8-TPP/p_10450773539
Name: Anna Vogronics
Event: Baptism
Event Date: 13 Jun 1762
Event Place: Lenti, Zala, Hungary
Gender: Female
Father: Michael Vogronics
Mother: Eva Horváth
Line Number:
Film Number: 701029
Digital Folder Number: 4660308
Image Number: 67
Collection: Hungary Catholic Church Records

Üdv: Ibolya

Ui: Szerintem fantasztikus adatmennyiséget zúdítottak ránk a mormonok,
izgatottan várom a folytatást. Az elírások elég gyakoriak, tényleg jó lenne,
ha valamilyen módon mi is besegíthetnénk a javításba, meg a képek is
elérhetőek lennének. Mióta működnek a szűrők, akár egy egész településre is
rá lehet keresni.
Az új rekordok között sok somogyi település is megtalálható, pl. Kutas,
Szulok.