[Csaladtortenet 2] mormon adatbázis - kérdés

Lévai Zoltánné Éva levai44 at freemail.hu
2011. Sze. 12., H, 10:04:25 CEST

Kedves István! Én is ezt kérdeztem egy előző levélben,mivel úgy értelmeztem,hogy erről volt szó..Választ nem kaptam rá.Az nagyszerű lenne! Egyenlőre az adatbázist sem tudtam a mai napon megnyitni.Csak nálam van ez így?

Üdv.L.Éva

Kutatott helyek:Villány,Ráczpetre,Szajk,Szepetnek,Szederkény, továbbá Tiszaörs és környéke.
Nevek:Teppert,Lieber,Litzenburger,Hornung,Schaich(Schaig),Szampl,Tamedler,
Tiszaörsön:,Gólya,Czirbik,Sághy,(Sági)Szakács,Macskás,Fekete.