[Csaladtortenet 2] Gönyű

Vértesi Tamás vertesit at mail.kabelnet.hu
2011. Sze. 13., K, 17:52:32 CEST

Kedves Marcsi,

kis kiegészítés.

Szerintem Győrben az Egyházmegyei Levéltárban is kutathatók. Az 1895
előtti mikrofilmen vagy papíron ( mostanában nem jártam, nem tudom
melyiket adják oda ), illetve 1895 utáni plébánosnak bejelentett is. Bár
ekkortájt a polgári volt a hivatalos, de vezették tovább az egyházi
könyveket is.

Nyitvatartásuk viszonylag korlátozott.

T 96  513175

Segítőkészek, fordulj hozzájuk bizalommal. Természetesen a Megyei
Levéltárban hasonlóan segítőkész kollégák vannak.

Ha még van kérdés szívesen válaszolok.

Üdv

Tamás