[Csaladtortenet 2] Sziegl család -Soroksár-köszönöm

kzsuzsi kzsuzsi17 at freemail.hu
2011. Sze. 23., P, 17:30:06 CEST

Kedves Kutatótársak!

Nagyon sok választ kaptam a kérdésemre alig 1 nap leforgása alatt, hogy megdöbbentem a lista erején !
Nagyon-nagyon szépen köszönöm a válaszokat !
Egy ismerősöm kérdését tolmácsoltam, aki a Stuttgart-Rottenburgi egyházmegyének írt, hogy a Soroksárra települt szépszüleinek az anyakönyveit kikérje és még nem kapott választ, reméltem, hogy másnak is volt tapasztalata német levéltárakkal, (bocsánat picit pontatlanul tettem fel a kérdésemet).
További eredményes kutatást kívánok mindenkinek, ha a témával kapcsolatban többet megtudok, természetesen megosztom a listával!
Üdv.
Zsuzsi