[Csaladtortenet 2] Leveltari szavazat

Németh József nemeth.jozsef at vpmegye.hu
2011. Sze. 29., Cs, 20:56:40 CEST

Kedves Gyuri, Gabriella és Mindenki!
Bocs, de Szavazólapokat küldjetek nekem, mert a témában írt hozzászólásokat a századik után nehezen fogom tudni kezelni...
Köszönettel: Németh József projekt koordinátor
Letölthető:
http://www.macse.org/society/felhivasok.php?id=1
UI: Annak egyéb megjegyzések rovatába mindenféle dícséretet lehet írni, melyeket kellő súllyal fogunk kezelni, de a szavazólap nélküli szavazások...lehet elvesznek egy idő után...