[Csaladtortenet 2] Fwd: évkönyvek

Marcsi Ribeiro hamory.marcsi.49 at gmail.com
2012. Ápr. 2., H, 16:53:25 CEST

Kedves Kutato tarsak!

Keresem lenne Mindannyiotokhoz, aki ebben jartas. A fenti honlapon kerestem ra edeasapam nevere, hatha talalnek konyvet a neve alatt. Nem konyvet, hanem kiado megnevezese alatt talaltam meg a nevet. Azt tudtam, hogy volt valamikor kiadoja, de nem jartam eddig utana. Itt  a Nimrod ujsagokat adta ki Kittenberger Kalman reszere, akivel tudtommal jo baratsagban is volt.
Kerdesem, hogy tudnek meg tobbet errol a kiadorol, vagy Hamory Zoltanrol. Azt tudom, hogy allamositottak a kiadot.
Minden degitseget elore is koszonok. Udv. Marcsi2.

Folyóiratok > budapesti
Természettudomány > ornitológia
Vadászat
Író(k)	Kittenberger Kálmán (szerk.)