[Csaladtortenet 2] hova vezet a rajongás? - avagy kivándorolt családok?

Tamás Solymosi solymitomi at gmail.com
2012. Ápr. 2., H, 21:44:06 CEST

Tisztelt Listatársak!

Sajnos angolul nem tudok elég jól, így nem értem az angol nyelvű oldalakat
teljes egészében, így keresni sem nagyon tudok.

Lényeg:

Bizonyára innen-onnan bizonyos Amerikában honos filmsorozatok ismerősek a
számotokra is, melyeket Magyarországon is játszanak gyakran. Így a *
Vészhelyzet*, a *Harmadik műszak*, és így tovább. Lényeg, ezeknek a
sorozatoknak az egyik közös nevezője a producer személye: *Christopher
Chulack*.
Most, hogy írom a 12. kerületi házassági anyakönyvet, találtam ott egy
vőlegényt *Csulák* névvel.

Nem lehet, hogy ennek a bizonyos rendezőnek akár apai ágról valamelyik őse
Magyarországról vándorolt ki? Nekem az azonos hangzás nagyon egyértelműnek
tűnik, de természetesen a tévedés jogát fenntartom. Erre kerestem volna
forrást, de sajna az én angol tudásom kevés ehhez, mint "mackósajtban a
brummogás".

Bármilyen ötletet szívesen olvasok.

Tisztelettel:

Solymosi Tamás