[Csaladtortenet 2] névtárak

Richárd Inzsöl inzsoel at gmail.com
2012. Ápr. 4., Sze, 20:41:43 CEST

Kedves Járfás Jóska és Mindenki!
Sajnos, 5 napig nem volt gépem, most pedig előttem van 5,
szolgálatokkal zsúfolt ünnepi nap, de jelzem, hogy nekem megvan a
MAGYAR KATOLIKUS ALMANACH, II. évfolyam, 1928.
A MAGYARORSZÁGI LATIN ÉS GÖRÖG SZERTARTÁSÚ VILÁGI ÉS SZERZETES RÓMAI
KATOLIKUS PAPSÁG NÉVTÁRA és az országos hivatalok útmutatója,
Hivatalos adatok alapján összeállította: Pilinyi Gyula, 1937/38. évre
A MAGYARORSZÁGI LATIN ÉS GÖRÖG SZERTARTÁSÚ VILÁGI ÉS SZERZETES RÓMAI
KATOLIKUS PAPSÁG NÉVTÁRA és az országos hivatalok útmutatója,
Hivatalos adatok alapján összeállította: Pilinyi Gyula, 1943. évre
RÓMAI KATOLIKUS VILÁGI PAPSÁG ÉS A FÉRFI- NŐI SZERZETESRENDEK CÍMTÁRA,
Összeállította: Tóth Imre, 1947-48. évre ( 20 oldalnyi névmutatóval)
című kiadványok, valamint (mivel speciálisan gyűjtöm őket:) bencés,
ciszterci, premontrei, piarista, jezsuita, stb. és a szombathelyi,
győri, veszprémi, kalocsai, erdélyi stb. egyházmegyék névtárai úgyhogy
ha valaki ezekből keresne adatokat, szívesen állok rendelkezésére!
Szeretettel:
Richárd atya