[Csaladtortenet 2] Az anyakönyvi bejegyzések néprajzi környezete

KurucsaI Pál kurucsai at gmail.com
2012. Ápr. 6., P, 10:05:28 CEST

Kedves Lista!

Miközben olvastam Tárkány Szücs Ernő Magyar jogi népszokások című könyvét,
kijegyzeteltem az anyakönyvi bejegyzések miértjének, mikéntjének megértését
segítő részeket. Noha a könyv a rendszerváltás előtt íródott, és az egyház
szerepét nem kellő objektivitással vizsgálja, úgy érzem, tartalmaz hasznos
dolgokat. Segíthet eddig megfejtetlen anomáliákat feloldani, magyarázatot
adhat bizonyos kérdésekre, esetleg ötlettel szolgálhat a kutatások
folytatásához.
Remélem hasznát tudjátok venni a mellékletnek!

Üdv,
Kurucsai Pali