[Csaladtortenet 2] Szokék!

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2012. Ápr. 7., Szo, 16:14:13 CEST

Kedves Listatársak!

Szeretném megosztani Veletek a mai élményemet:
Tankolnom kellett.
Már tettem vissza a csapot, mikor a másik oldalon megállt egy autó és két szőke szállt ki belőle.
Nem tankoltaki, de elfoglalták a töltő-helyet. Egyenesen bementek a kasszához.
Csak üres dobozokat akartak visszaadni és cigarettát venn.
Közben mögéjük állt valaki, aki tankolni akart.
Odaszóltam a két szőkiknek, hogy ha nem tankolnak, ne vegyék  el a tankolási lehetőséget másoktól.
Értetlenül néztek rám: Miért? Miért ne álljanak oda, ahova nekik tetszik. (Sok hely volt a üzlethez jóval közelebb, de az nem számított nekik.)
A végén mégis eljöttek onnét még a vásárlás előtt.

Ezzel a megtörténk szőke-esettel akartalak felvidítani Titeket és kellemes Husvétot kivánni.

Üdv.
István.

U.I.:
Elnézést kérek a szociális érzésű értelmes szőkéktől.
(lehet, hogy az említett leányzók nem is természetes szőkék voltak. Nem vizsgáltam meg a hajukat.)

- * -  A IV. Családkutatói Találkozó elöadásainak elérhetösége: www.rakovszky.net - * -

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -