[Csaladtortenet 2] Nagyigmánd és egy házassági adat

gyorgy weber wegyor at gmail.com
2012. Ápr. 8., V, 18:27:00 CEST

Kedves Kutatótársak!

Segítségeteket kérem, elérhetők-e Nagyigmánd ref. anyakönyvei 1895 előttről
a mormonoknál.

Ezen kívül két házassági anyakönyvet keresek:
1. Babarczi István - Gáspár Julianna 1917.szept.12. valószínűleg
Nagyigmándon és vélhetőleg ref. anyakönyv.
2. Kemény Pál - Babarczi Julianna 1935.júl.27. Csepel (a feleség aláírta a
reverzálist, r.k. anyakönyv, de nem tudom, hogy a két csepeli templom közül
melyikben történt az esküvő. S azt sem tudom, hogy ekkor Csepelen volt-e
világi anyakönyvezés.)

Köszönök minden segedelmet:
gy.