[Csaladtortenet 2] Idegenlégió

László Pataky laszlo.pataky at gmail.com
2012. Ápr. 10., K, 09:07:40 CEST

Kedves Robert,

Nem vagyok ebben a témában szakértő, de úgy tudom, hogy az idegen légió
által kezelt személyes adatok - nagyrészt - titkosak. A légió az állományát
tekintve kvázi szuverenitást élvez, vagyis az adott államok személyi és
területi hatálya alól kivonja a bevonulókat.  Ezt persze a gyakorlatban, az
adott - mondjuk egy bűnöző felkutatásában érintett - állam mindig vitatja.
A szerződéses idejüket kitöltők azonban francia állampolgárságot kapnak,
így ezen a vonalon lenne érdemes elindulni. De valószínű van nálam
szakavatottabb is a kérdésben.
pl