[Csaladtortenet 2] indexelés -

Hirschler András smartlines at smartlines.hu
2012. Ápr. 10., K, 11:52:32 CEST

Én azt is problémának látom, hogy miközben mi néhányan (a szó szoros
értelmében) látástól-vakulásig írjuk az indexeket, a többség beéri azzal,
hogy használja, esetleg értékesíti az adatokat. Én amellett vagyok, hogy az
adatbázis csak a Macse tagjai számára legyen szabadon hozzáférhető, a
többiek számára pedig csak szerény térítés ellenében.

Hirschler András