[Csaladtortenet 2] indexelés -

KurucsaI Pál kurucsai at gmail.com
2012. Ápr. 10., K, 13:06:14 CEST

Kedves Lista!

Én támogatom az adatbázisok fizetős szolgáltatássá történő átalakítását!
Nem tudom, hogy ez adózási szempontból mit von maga után...

Az indexeléssel kapcsolatban én az indexált adatok szűkítése helyett, azok
bővítése mellett állnék ki. Hnagsúlyosan fontosnak találom a tanúk és
keresztszülők neveit is. Ezek olyan elszórt morzsákat jelenthetnek, amiket
nagy valószínűséggel sose találnánk meg máskülönben, legrosszabb esetben
ezek nélkül meg is szakad a kutatás. (Pl. vándoroltak, menekültek az ősök)
Igaz lassabban nőne a statisztikában a feldolgozott házasságok száma, de
ebben kárpótolna minket a felvitt személynevek számának ugyanolyan ütemű
bővülése.

Üdv,
Pali