[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

Németh József nemethjozsef10 at freemail.hu
2012. Ápr. 10., K, 21:51:32 CEST

Nincsen ilyen lehetőség a mormon adatbázisban. Az is óriási dolog amit eddig véghezvittek.NJUI: MACSE-soknak: elképzelhető, hogy nekünk kell megkezdeni a vidéki polgári anyakönyvek indexelését. Ha csak 1-2 települést vállal be mindenki, az már kb. 300-500 település anyakönyve. De itt már tényleg belépne a fizetős verzió, én is úgy gondolom...NJ