AW: [Csaladtortenet 2] Kamarell Károly

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2012. Ápr. 11., Sze, 10:32:17 CEST

Kedves Mónika!

Teljesen igazad van.
Lehet, hogy a mostani, de lehet, hogy a régi listára iratkozott fel.
De ez is mutatja, hogy vannak olyan listatársaink, akik létezéséről csak így, haláluk után, hallunk először.

Üdv.
István

- * -  A IV. Családkutatói Találkozó elöadásainak elérhetösége: www.rakovszky.net - * -

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -