[Csaladtortenet 2] UB

Marcsi Ribeiro hamory.marcsi.49 at gmail.com
2012. Ápr. 13., P, 00:29:30 CEST

Kedves Listatarsak!

Az UB tortent az egyik rakoscsabai szuletesi bejegyzesnel, az, hogy az illeto meghalt 1956 evben. Hihetetlen volt a szamomra, mert az illetot ismertem es meg a 80 as evek vege fele hunyt csak el. Ahogy kiderult, hogy ugyan abban az evben egy es ugyan olyan nevu illeto szuletett a keruletben, par honap kulonbseggel. Mindket gyerek apjanak a neve ugyan az, anya neve Maria es a vezeteknevek masok. A vallasuk is mas volt. Az illeto rossz helyre irta be a halalesetet. Par honapot kellett volna meg elobbre mennie a keresesnel. Nincs kijavitva. Lehetseges a beiras felulvizsgalatanak a kerelme?
Udv. Marcsi2