[Csaladtortenet 2] ferencsesi

Fábiánné F Melinda exweekend at gmail.com
2012. Ápr. 13., P, 10:33:35 CEST

Kedves Angéla!

Beszéltem a Prímási-, és Ferences  Könyvtár és Levéltárral is.
Amiben mindkettőnek igaza van, hogy az illetékes plébánián találhatóak
az anyakönyvek és a MOL-ban.
Ez van, megnéztem a keresett nevet  a familysearch-ön, ott egyik
változata sem található sajnos egyenlőre.
A Prímási Levéltárban csak 1895.utáni anyakönyvek vannak.

Sajnálom, hogy még nincs eredmény.

Üdv,
Melinda