[Csaladtortenet 2] ferencesi

Angéla Kustvall angela.kust at comhem.se
2012. Ápr. 13., P, 18:43:06 CEST

Kedves Kati!

Nem is mertem álmodni róla, hogy ilyen ajánlatot
kapok. Az idö nem számít. Eddig félév is eltelt
mire nemet írtak, vagy még azt sem.

A születést csak visszaszámoltam a halálozásnál
megadott évszámmal, az +- néhány év is lehet,
itt szerepel a pest beírás is.

Josephus Eisrch, Eysrich, Eyserich sz. 1766 körül.
Házasodott 1793-05-27 Soroksár
Meghalt 1809-04-20 sebész.

A házasságnál nem szerepelnek a felmenöi.

Samuel Eysrich v. Eysentahl  a ferenceseknél van eltemetve Pesten.
Meghalt 1730-08-17-én.
Az ebböl az idöböl való térképen a 72. és 73. sz. ház
volt a tulajdona, a mai Váci utcánál. Végrendelete van valahol.

Gyanítom, hogy vagy Samuelnek, vagy unokaöccsének Ferencnek
leszármazottja.

Fáradozásodat elöre is köszönöm.
Angéla