AW: [Csaladtortenet 2] Leánynév

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2012. Ápr. 14., Szo, 19:55:07 CEST

Kedves Gábor!
A megoldás nagyon egyszer?:
Több gyerekük volt a szül?knek pár lány és legalább egy fiú, Béla.
A plébános mindegyiknél beírta a szöveget, de Béluskánál nem figyelt oda, hogy Bála és fiú, hanem Bellára gondolt és ugyanazt írta be, mint a n?véreinél.

Tegnap olvastam, hogy a svédeknél egy fura párt (a nem-nemek) be akarja vezetni, hogy fiuknak lány-nevet, lányoknak meg fiú-nevet lehessen adni. Minden nemi megkülönböztetést elleneznek.
De mit fognak csinálni a vc-kel? ott sem lesz nemi szegregáció?
Szerencsére mi nem svéd ?söket kutatunk.

Üdv.
István

If something is worth doing, it is worth doing it well.

Strive for excellence, not for perfection.
But be aware of the supporters of mediocrity.
They will attack you because they are afraid of excellence in any form.

Ha valamit érdemes csinálni, érdemes azt jól csinálni.

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -