[Csaladtortenet 2] UB

Vértesi Tamás vertesit at mail.kabelnet.hu
2012. Ápr. 15., V, 11:43:51 CEST

Köszöntök Mindenkit,

nem kötekedés okán, de a névváltoztatással kapcsolatban ellent kell
mondanom Gyurinak.

Örök hálám Bogárdi Jancsinak, ki megtalálta dédapám névváltoztatását. E
szerint az Öreg és 4 kiskorú gyermeke 1898-ban egy határozattal lett
Vértesi. És kaptam egy élethosszig tartó feladatot, hogy az akkor 17
éves Annát - ki nagyapámnak féltestvére volt - megtaláljam.

Üdv

Tamás

Bár a nyomda ördöge akkor is működött, mivel szegény Wendl papát
Wenal-nak írták.