[Csaladtortenet 2] UB

Marcsi Ribeiro hamory.marcsi.49 at gmail.com
2012. Ápr. 15., V, 19:19:20 CEST

Kedves Kutatatotarsak!

A nevvaltozassal kapcsolatosan es az UB bejegyzesekkel kapcsolatosan az a velemenyem, hogy a nevvaltoast nem minden esetben vezettek be az anyakonyvbe. Edesapam mas nevet viselt amikor en megszulettem, es a neve mas volt mikor o szuletett. A nevvaltozas sehol nincs bejegyezve a szuletesi anyakonyveben. Az apja szinten mas neven szuletett,nevet valtoztatott, de nala sincs a szuletesenel beirva, de az elso hazassagbol szuletett lanyanal egy evvel kesobb lett beirva, az, hogy a lany engedellyel uj nevet kapott. Az ukapam is nevet cserelt, de a szuleteset meg nem talaltam meg.Igy arrol nem tudok velemenyt irni.

Szerintem nem mindenhova kerult el a bejegyzesre kerulo iratok, vagy nem tartottak lehetsegesnek a felkutatast, hogy hova vezessek be.
Ha valaki tudja az BM szamot a nevvaltozassal kapcsolatosan, hol lehet masolatot kerni errol?
Udv. Marcsi2.